SEO este acronim pentru Search Engine Optimization și reprezintă optimizarea pentru motoarele de căutare cu ajutorul căreia poţi să faci site-ul companiei tale să apară cât mai sus în lista de rezultate de pe Google.
SEO este acronim pentru Search Engine Optimization și reprezintă optimizarea pentru motoarele de căutare cu ajutorul căreia poţi să faci site-ul companiei tale să apară cât mai sus în lista de rezultate de pe Google. Bazele SEO-ului sunt simple şi la îndemâna oricui, chiar şi a celor mai puţin experimentaţi în aspectele tehnice ale promovării unei afaceri.
Trebuie să ai în vedere ce conţine site-ul tău şi volumul de cuvinte cheie pe care îl foloseşti. Ceea ce îţi poate face site-ul mai vizibil sunt link-urile externe care trimit la acesta și oferă mai multă credibilitate afacerii tale.
În acest mod, şi algoritmul motoarelor de căutare are mai multă încredere în site-ul tău, oferindu-i o poziţie mai bună printre celelalte rezultate.
De asemenea, site-ul trebuie să fie gândit cu scopul de a oferi vizitatorului (şi potenţialului client) o experienţă pozitivă, care îl va face să petreacă cât mai mult pe site-ul tău. O interfaţă prietenoasă, eficientă și rapidă ajută enorm în acest caz.
Mână în mână cu SEO avem optimizarea pentru mobil. Scopul optimizării pentru mobile este să te ajute să-ți optimizezi site-ul tău atât pentru PC cât şi pentru dispozitivele mobile precum telefoanele și tabletele.
Acest tip de îmbunătăţire a site-ului tău este esenţială pentru ziua de azi, când majoritatea oamenilor își petrec o bună parte din timp în fața telefonului.
În ton cu această tendinţă, şi companiile precum Google pun accent pe cât de prietenos este un site pentru navigarea de pe mobil sau tableta. Astfel, motoarele de căutare oferă prioritate paginilor web optimizate pentru mobil atunci când vine vorba de poziția în paginile de rezultate.
Interfaţa site-ului trebuie să fie bine construită pentru a nu da rateuri în ceea ce priveşte design-ul adaptat pentru ecranele telefoanelor.
Un site bine optimizat pentru smartphone este un site a căror pagini se încarcă rapid şi de pe telefon. Resursele oferite trebuie să fie valabile pentru telefon la fel cum sunt şi pentru navigarea de pe desktop.
● Este bine să creezi un URL separat pentru varianta mobilă a site-ului tău, însă doar dacă te asiguri că URL-ul iniţial face o redirecţionare automată către varianta nouă, fără niciun efort din partea utilizatorului ● Design-ul site-ului pentru mobil trebuie gândit păstrând în minte cât de limitată este aria de vizualizare a ecranului unui telefon faţă de un desktop. Layout-ul site-ului trebuie să încadreze bine toate elementele site-ului: imagini, text, video-uri. Vizitatorul trebuie să poată face zoom in sau zoom out în funcţie de nevoie, iar butoanele trebuie să fie vizibile şi uşor de folosit. ● Informaţiile dorite de utilizator trebuie să fie uşor accesibile, la maxim trei click-uri distanţă. Vizitatorii site-ului tău trebuie să îşi dorească să se întoarcă şi după prima utilizare datorită designului simplu dar atractiv, cu un layout sub formă de grilă şi un meniu bine organizat, ce conţine toate elementele necesare: o secţiune pentru informaţii şi produse/servicii după caz, contact, o pagină de about us etc.
Pentru a te asigura că site-ul tău se bucură de succes şi de un număr mare de vizitatori, dar şi de o poziţie înaltă în clasamentul căutărilor online, prioritizarea SEO mobil este esențială. Un utilizator a cărui interes este menţinut treaz de către un website eficient dar şi prietenos cu device-urile sale reprezintă scopul final.
Câteva mii de firme se înființează lunar în România. Noi te ajutăm să rămâi la curent cu evoluția pieței și să găsești cei mai buni parteneri de afaceri!
© 2024 serviciiromania.ro. Toate drepturile rezervate.